Thursday 28 July 2011

THAT'S IS LOVE ?

dalam hidup ku..pertama kali ku temui insan ini…yang dalam pikiran ku..tak akan ada insan seperti dia sama skali…aku hanya anggap ia sebagai kawan ku… dan dia juga anggap aku sebagai kawan…kerna kami saling bertukar pikiran, cerita dan berkongsi pendapat.. aku amat hormatinya kerna ia lebih tua dariku..dan jauh berpengalaman dari sudut pemikirannya yang luas dan matang…dia sangat mengambil berat padaku, membimbingku dan menasihatiku,, dr perhatian ku dia amat berprinsip dan berpendirian tetap…hinggakan aku tahu dia benar2 ikhlas pada ku…apabila aku sedari dia banyak mendorongku dalam sudut agama, akidah dan mcm lagi,,melalui dalam pelbagai saluran samaada facebook,blog,sms bluster,surat..yang aku sendiri binggung memikirkan siapa yang menghantarnya..tanpa identiti yang jelas..tetapi bila aku selidik dan mengerti tulisannya…seakan2 menyerupai sebutan dari nya…dia sangat luar biasa dari kebiasaan aku mengenali seseorang itu…dia juga sering muncul tanpa aku menduganya…seolah2 dia sentiasa memerhatikan aku…dan slalu hampir dengan aku…cuma aku tidak dapat menyangka kehadirannya..sungguh membuatkan aku gemuruh bila melihat matanya,, hati aku mula merasakan lain…dr biasa…apakah tandanya itu??owh Tuhan ku..berikan aku jawapan…

No comments:

Post a Comment